قسمت 1

داستان دنیای زامبی از زبان سرباز

نویسنده: Amigib

داستان آخرزمان زامبی از زبان سرباز

فصل 1

سال 2021 بود که ویروسی ناشناخته در شهرهای مختلف جهان شروع به شیوع کرد. این ویروس باعث تغییرات عجیب و غریب در ساختار مغز انسان می‌شد و باعث تبدیل شدن افراد به زامبی‌های خونخوار می‌شد. این زامبی‌ها دارای قدرت‌های فوق العاده بودند و تمام تلاش خود را برای شکار و تغذیه از گوشت انسان‌ها می‌کردند.

من، سرباز جکسون، در یک پایگاه نظامی در منطقه‌ای دورافتاده قرار داشتم. همچنین در این پایگاه، چندین سرباز دیگر نیز حضور داشتند. همان روزهای اول شروع شیوع ویروس، ما با حملات مکرر زامبی‌ها روبرو شدیم. با تلاش و همکاری تیم، ما توانستیم این حملات را دفع کنیم و پایگاه را از زامبی‌ها پاک سازی کنیم.

اما متأسفانه، تعداد زامبی‌ها به سرعت افزایش یافت و قدرت آن‌ها نیز بالا رفت. ما به سرعت درک کردیم که این جنگ علیه زامبی‌ها بسیار دشوار خواهد بود. هر روز، تعداد زامبی‌های جدید به پایگاه حمله می‌کردند و ما باید با استفاده از تمام منابع و تجهیزات نظامی، خودمان را در برابر آن‌ها دفاع می‌کردیم.

بخش فنی پایگاه نظامی، در تلاش بود تا چارچوبی برای مقابله با این وضعیت بسازد. آن‌ها به دنبال یافتن چگونگی شکل گیری و شیوع ویروس بودند. در همین حال، ما به عنوان سربازان، به دنبال راه‌هایی برای کاهش تعداد زامبی‌ها و نجات جان خود بودیم.

در یکی از حملات زامبی‌ها، یکی از سربازان به شدت زخمی شد. ما او را به بخش درمانی منتقل کردیم و تلاش کردیم تا جان او را نجات دهیم. او در حال حاضر در وضعیت بحرانی بود و پزشکان پایگاه همچنان در تلاش بودند تا روش درمان مناسب را پیدا کنند.

به محض اینکه شب شد، حملات زامبی‌ها به پایگاه نظامی به شدت افزایش یافت. آن‌ها با قدرت و تعداد بالای خود، هر چهارچوب دفاعی ما را شکست دادند. ما در حال فرار به سمت خروجی پایگاه بودیم و همچنین سعی می‌کردیم همسفر زخمی را هم با خود ببریم.

پس از چند ساعت فرار، ما به یک شهر کوچک در نزدیکی پایگاه رسیدیم. این شهر به طور کامل تحت تسلط زامبی‌ها بود و هیچ علامتی از زندگی انسانی باقی نمانده بود. ما در حال حاضر در یک خانه خالی اقامت می‌کردیم و منتظر کمک بیرونی بودیم.

با گذشت زمان، ما به تعداد کمتر و کمتری شده بودیم. تلاش‌های ما برای جلوگیری از شکستن روحیه و نجات جان خود همچنان ادامه داشت. ما به دنبال هر گونه منبع غذایی و تجهیزات نظامی بودیم تا بتوانیم در این شرایط سخت زنده بمانیم.

در فصل 1، ما هنوز در حال سعی برای زنده ماندن هستیم. با تلاش و همبستگی، ما به امید روزهای بهتر و پیدا کردن راه‌های مقابله با این ویروس ترسناک هستیم.
دیدگاه کاربران  
0/2000

جدیدترین تاپیک ها:

تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.