قلب خورشید : مقدمه

نویسنده: Reyhane5831

به نام خداوند جهان آفرین

~♡~♡~♡~♡~♡~


-= مقدمه =-

سلام !!

ریحانه حزار هستم نویسنده تازه کار اما با اشتیاق نوجوان ! D=

من بیشتر داستان هام رو تو ذهنم مرور میکردم و علاقه ای به نوشتنشون روی کاغذ نداشتم تا اینکه یکی از دوستام بهم پیشنهاد داد که اونا رو توی گوشیم بنویسم . منم تصمیم گرفتم یکی از داستان هام رو امتحانی بنویسم ببینم چی میشه . اما قول میدم که تمام تلاشم رو بکنم تا بهترین اثری که به عنوان یه تازه کار میتونم ارائه بدم رو تقدیمتون کنم . از شما دوستان و همراهان عزیزی که خوندن این رمان زیبا رو انتخاب کردین سپاسگزارم و خواهشمند که با نظرات و نقد های خوبتون من رو در نوشتن هرچه بهتر داستانم همراهی کنید .

ایده نوشتن این رمان ترکیبی از فیلم ها و سریال ها و رمان هایی ‌که قبلا دیده یا خوندم بودم گرفته شده و قالب داستان در سبک تاریخی و تا حدودی مشابه فیلم های تاریخی کره ای ها و چینی هاست .

این داستان کاملا تخیلی هست و اسم های شخصیت ها و نام شهر ها و کشور ها کاملا ساختگی هستند و داستان ترکیبی از ژانر های عاشقانه ، تخیلی ، اکشن ، ماجراجویی و در بعضی جاها طنز یا حتی غمگین هستش . 

قبول دارم که شاید خیلی جاها به قول معروف پر چونگی کرده باشم و زیاد راجب چیزی توضیح داده باشم اما سعی میکنم هرچی میگذره کیفیت قسمت ها و نوشتنم بالاتر بره و امیدوارم و تقاضا دارم با پیش زمینه یا گارد خاصی نسبت به اینکه چون من یه تازه کارم شاید داستانم خوب نباشه و یا به خاطر اشکالاتی که دارم ، خوندن این داستان رو کنار نگذارید و من رو حمایت کنین .

~♡~♡~♡~♡~♡~ 
دیدگاه کاربران  
0/2000

جدیدترین تاپیک ها:

تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.