طرد شدگان

طرد شدگان

saragorginy1385 نویسنده : saragorginy1385 در حال تایپ

داستان های مشابه

داستان در مورد دختر مرموزی است که به عنوان اولین مسافر زمان ...

چرا جهان ساخته شده

در اثر یک اتفاق مرده ای زنده می شود و ارباب مردگان می شود ...

آشنایی با شخصیت ها و مکان)
یتیم خوانه رنگین کمان دارای بخش های رنگی هستش. هر بخش یه ویژگی خاص داره که تقریبا با رنگ بخش همخوانی داره.
رنگ قرمز( نماد آتش):بچه هایی که شیطون و کمی عصبی،قلدر،غیر قابل کنترل و کمی سادیسمی هستن در این بخش نگهداری میشن.
رنگ نارنجی( نماد مار):بچه هایی که بازیگری خوبی دارن و دنبال اذیت کردن بچه های دیگه هستن یا با تغییر چهره و بازیگری به خواسته هاشون میرسن در این بخش نگهداری میشوند.
رنگ زرد( نماد باد): بچه هایی که همیشه داستان سرایی خوبی دارن و داستان هایی میگن که به نفع خودشون باشه طوری که همه باور کنن در این بخش نگهداری میشوند.
رنگ سبز(نماد خاک): بچه هایی که صبر زیادی دارن کم حرفن و در حین حال بسیار سریع هستم و قدرت پنجگانه زیادی دارن( مثلا: میتونن موقعیت مگس رو از صداش تشخیص بدن) در این بخش نگهداری میشن.
رنگ آبی( نماد آب): بچه هایی که خیلی باهوش هستن طوری که به آنها نابغه میگن و راجب همه چیز اطلاعات دارن حتی شخص در این بخش نگهداری میشوند.
رنگ نیلی( نماد عشق): بچه هایی که همیشه همه چیز رو به نفع خو شون تموم میکنن بقیه رو وادار به عمل دستورات خود میکنن و همیشه طلبکار هستن در این بخش نگهداری میشوند.
رنگ بنفش( نماد رعد و برق): بچه هایی که قدرت رهبری و نقشه کشی خوبی دارن قدرت کنترل دیگران و دارای کمی اخلاق دیوانگی هستن در این بخش نگهداری میشوند.

ترزا( معشوقه تیا): در بخش قرمز، کمی سادیسم، موی و چشم و آبروی قهوه ای روشن، متولد کشور چین، علایق:نودلیت،آلبالو،لواشک،تفنگ.
تیا( معشوقه ترزا): در بخش نیلی، کمی مازوخیسم، موی و آبروی رنگ شده صورتی و چشم های آبی، متولد فرانسه، علایق: همبرگر،انار،آبنبات چوبی،شلاق.
جیمی(دوقلو جرمی): در بخش نارنجی، کمی خجالتی، موی و ابروی قهوه ای تیره و چشم عسلی، متولد تایلند، علایق: گوشت خوار،زردآلو،قهوه،بازیگری.
جرمی(دوقلو جیمی): در بخش زرد، کمی سلطه گر، موی و آبروی قهوه ای تیره و چشم عسلی، متولد تایلند، علایق: گوشت خوار، هلو، کاپوچینو،شکر برقی.
کلاووس: در بخش آبی، همیشه خسته و عصبی، موی و آبروی مشکی و چشم های آبی، متولد لندن، علایق: گیاه خوار، توت فرنگی، ژله، کامپیوتر.
آدرین( دوقلو آرتی): در بخش سبز، همیشه ساکت و صبور و خونسرد، موی و ابروی رنگ شده قهوه ای مایل به قرمز و چشم های قهوه ای، متولد بوستون، علایق: فقط برنج و هرچیزی که توش مرغ داشته باشه، گوجه سبز، آبجو، چاقو.
آرتی( دوقلو آدرین): در بخش بنفش، شنونده خوب و خیلی دیوانه در حین حال منطقی، موی و آبروی مشکی و چشم های مشکی، متولد بوستون، علایق: فقط برنج و هرچیزی که توش مرغ داشته باشه، تمشک، کاکائو ( بیشتر تلخ)، هنر های رزمی( دفاع شخصی و پارکوکاری و بوکس).
ژانرها: پلیسی
تعداد فصل ها: 1 قسمت
تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.