طرد شدگان

طرد شدگان

saragorginy1385 نویسنده : saragorginy1385 در حال تایپ

داستان های مشابه

شهر ساحلی مروارید شهری برای شادی و بهترین مقصد عشق و حال ...

خلاصه داستان: پلیس به دنبال 2 دختر هست. اسم اونا امیلی و ...

همسایه فضول که یک پیرزن بسیار ضعیف است تا کمر از پنجره خم ...

آشنایی با شخصیت ها و مکان)
یتیم خوانه رنگین کمان دارای بخش های رنگی هستش. هر بخش یه ویژگی خاص داره که تقریبا با رنگ بخش همخوانی داره.
رنگ قرمز( نماد آتش):بچه هایی که شیطون و کمی عصبی،قلدر،غیر قابل کنترل و کمی سادیسمی هستن در این بخش نگهداری میشن.
رنگ نارنجی( نماد مار):بچه هایی که بازیگری خوبی دارن و دنبال اذیت کردن بچه های دیگه هستن یا با تغییر چهره و بازیگری به خواسته هاشون میرسن در این بخش نگهداری میشوند.
رنگ زرد( نماد باد): بچه هایی که همیشه داستان سرایی خوبی دارن و داستان هایی میگن که به نفع خودشون باشه طوری که همه باور کنن در این بخش نگهداری میشوند.
رنگ سبز(نماد خاک): بچه هایی که صبر زیادی دارن کم حرفن و در حین حال بسیار سریع هستم و قدرت پنجگانه زیادی دارن( مثلا: میتونن موقعیت مگس رو از صداش تشخیص بدن) در این بخش نگهداری میشن.
رنگ آبی( نماد آب): بچه هایی که خیلی باهوش هستن طوری که به آنها نابغه میگن و راجب همه چیز اطلاعات دارن حتی شخص در این بخش نگهداری میشوند.
رنگ نیلی( نماد عشق): بچه هایی که همیشه همه چیز رو به نفع خو شون تموم میکنن بقیه رو وادار به عمل دستورات خود میکنن و همیشه طلبکار هستن در این بخش نگهداری میشوند.
رنگ بنفش( نماد رعد و برق): بچه هایی که قدرت رهبری و نقشه کشی خوبی دارن قدرت کنترل دیگران و دارای کمی اخلاق دیوانگی هستن در این بخش نگهداری میشوند.

ترزا( معشوقه تیا): در بخش قرمز، کمی سادیسم، موی و چشم و آبروی قهوه ای روشن، متولد کشور چین، علایق:نودلیت،آلبالو،لواشک،تفنگ.
تیا( معشوقه ترزا): در بخش نیلی، کمی مازوخیسم، موی و آبروی رنگ شده صورتی و چشم های آبی، متولد فرانسه، علایق: همبرگر،انار،آبنبات چوبی،شلاق.
جیمی(دوقلو جرمی): در بخش نارنجی، کمی خجالتی، موی و ابروی قهوه ای تیره و چشم عسلی، متولد تایلند، علایق: گوشت خوار،زردآلو،قهوه،بازیگری.
جرمی(دوقلو جیمی): در بخش زرد، کمی سلطه گر، موی و آبروی قهوه ای تیره و چشم عسلی، متولد تایلند، علایق: گوشت خوار، هلو، کاپوچینو،شکر برقی.
کلاووس: در بخش آبی، همیشه خسته و عصبی، موی و آبروی مشکی و چشم های آبی، متولد لندن، علایق: گیاه خوار، توت فرنگی، ژله، کامپیوتر.
آدرین( دوقلو آرتی): در بخش سبز، همیشه ساکت و صبور و خونسرد، موی و ابروی رنگ شده قهوه ای مایل به قرمز و چشم های قهوه ای، متولد بوستون، علایق: فقط برنج و هرچیزی که توش مرغ داشته باشه، گوجه سبز، آبجو، چاقو.
آرتی( دوقلو آدرین): در بخش بنفش، شنونده خوب و خیلی دیوانه در حین حال منطقی، موی و آبروی مشکی و چشم های مشکی، متولد بوستون، علایق: فقط برنج و هرچیزی که توش مرغ داشته باشه، تمشک، کاکائو ( بیشتر تلخ)، هنر های رزمی( دفاع شخصی و پارکوکاری و بوکس).
ژانرها: پلیسی
تعداد فصل ها: 1 قسمت
تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.