فال قهوه : فصل ششم

نویسنده: sanazgolami46

فال روزانه


فروردین


حضرت الیاس (ع) : ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی به تو می رسد ان شاء الله . باید که شکر کنی ، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برمی گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالیتو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی . روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی . از حال همسایه ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.


اردیبهشت

حضرت آدم (ع) : ای صاحب فال ! غم مخور که به غایت مبارک است و همه تو را دوست می دارند . در گذشته بسیار محنت کشیده ای ولی شادی و خرمی تو نزدیک است و ستاره تو بلند و به دولت خواهی رسید. پیش از این زخم بد گویان به تو رسیدهو خواستند تو را صدمه بزنند .که بسیار متفکر متفکر بوده ایاما خدای تعالی تورا از شر آنان مصون نگاه داشته است . از مردم محتشم به دولت خواهی رسید. اگر غا یبی داری به سلامت به سوی تو باز آید و اگر حا جتی داری روا شود.از روزها ، روزهای شنبه و پنجشنبه بر تو مبارک است و امسال نیز بر تو مبارک خواهد بود ، ان شاء الله . قدر عمرت را بدان و آن را بیهوده تلف نکن.

خرداد


حضرت ایوب (ع) : ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کاررا نمی دانی؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به امید ی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوبست و از روزها روز دوشنبه وپنج شنبه برای تو بهتر باشد تا به مقصود برسی وصدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی ولیکن از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد . انشاء الله.
 
دیدگاه کاربران  
0/2000

جدیدترین تاپیک ها:

تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.