ژانر
جستجو در عناوین
تعداد کلمات
مرتب سازی براساس
فقط تمام شده ها
فقط داستان های در حال تایپ
پرواز 1 تمام شده

پرواز

۱۳ بهمن ۱۴۰۲

داستان در مورد لحظه ای خاص برای یک عقاب جوان است

0 0 1
رمان عشق پنهان 0 تمام شده

رمان عشق پنهان

۹ بهمن ۱۴۰۲

رینا دختری که وقتی کوچیک بود برادر کوچیکش رو میکشه!بخاطر اینکه سنش زیر هجده سال بود زندان نرفت ولی خانوادش اون رو از خانه بیرون کردن و رینا از همان بچگی قاتل شد اما وقتی هفده سالش میشود با.....

0 0
گیلار 8 تمام شده

گیلار

۵ بهمن ۱۴۰۲

از وقتی که وارد این روستا شدم اتفاقات عجیبی میفتادند ، بعضی بهش میگفتند ماورالطبیعه اما باید دلیل دیگه ای هم باشه ، باید توضیحی باشه ، باید راهی باشه !

1 3 5.9 K
زمان خواب 1 تمام شده

زمان خواب

۳ بهمن ۱۴۰۲

درام تراژدی زمان خواب نگاهی به معضلی اجتماعی دارد که زندگی و حق داشتن زندگی را در معرض تهدید می بیند .

0 1 556
راز نقاشی 2 تمام شده

راز نقاشی

۲ بهمن ۱۴۰۲

آن بچه چرا چندین ساعت با اون نقاشی حرف میزد ؟

0 1 691
جزوه عشق 67 تمام شده

جزوه عشق

۳۰ دی ۱۴۰۲

شعر ، دل نوشته ، عاشقانه

2 0 5.6 K
همتون میمیرید                  evil god : you will die too  28 تمام شده

همتون میمیرید evil god : you will die too

۲۹ دی ۱۴۰۲

وقتی مرگ از رگ گردن به انسان ها نزدیک تر است ، وقتی نیرویی شرور قصد کشتن آدمها را دارد ، و زمانی که تلاش مذبوحانه قربانیان چون بال زدن حشره ای در تار عنکبوت است ، مرگ چیره می شود ، گوشت با طعم آدرنالین !!

4 0 35.2 K
ژولین . عزیزم 12 تمام شده

ژولین . عزیزم

۲۶ دی ۱۴۰۲

این داستان زندگی ژولین داستانی در چندین داستان کو تاه از زندگی از خوشی های کودکانه تا غم های کودکانه ...

1 3 3.1 K
حکایات مکافات 15 تمام شده

حکایات مکافات

۱۹ دی ۱۴۰۲

حکایات مکافات مجموعه ایست فولکلور از افسانه ها و داستانهای کوتاه و آمیخته بر طنز که سینه به سینه نقل قول گردیده و حاوی پند هایی است ارزشمند .

3 0 15.5 K
غزاله و عشقی دیر فرجام 7 تمام شده

غزاله و عشقی دیر فرجام

۱۵ دی ۱۴۰۲

وقتی عشق به تراژدی تبدیل می شود وقتی آدمها بازیچه روزگار می شوند و وقتی هویت تنها دغدغه یک انسان می شود روزگار جبر خود را تحمیل می کند و در این میان دخترکی جسور در پی کشف بزرگترین راز زندگی خود بر می آید

1 0 9.7 K
خشونت افسار گسیخته 4 تمام شده

خشونت افسار گسیخته

۱۱ دی ۱۴۰۲

زمانی که صلح فایده نکرد و به خشونت روی آوردند برای نجات همگان..

0 0 2.1 K
دیوارهای بی نهایت 2 تمام شده

دیوارهای بی نهایت

۸ دی ۱۴۰۲

پلک می زنم. چشمانم تار می شود. از میان هاله هایی که به سختی از هم تشخیصشان می دهم، جانوری کوچک را می بینم که از زیر در خودش را به داخل می کشد و به طرفم می آید. زیبا است و در عین حال منفور. شبیه روباه است، ولی چشمان سفیدی دارد که هیچ کجا شبیهش را ندیده ام. به چشمان خالی اش چشم می دوزم و بی اختیار دستم را به سمت سرش می برم. به محض اینکه صورتش را لمس می کنم، قلبم تیر می کشد؛ گویی آن جانور، پنجه هایش را با قدرت درون دهلیزهایم فرو کرده است.

0 1 942
 سمفونی شگفت‌انگیز شب و شیدایی 1 تمام شده

سمفونی شگفت‌انگیز شب و شیدایی

۵ دی ۱۴۰۲

... اتفاقات ترس‌آور و تکان‌دهنده‌ای در مقابل دیدگان پسرجوان به نمایش درمی‌آید و روزی را به یاد می‌آورد که به‌ قصد مهاجرت و رسیدن به موقعیت مناسب و رفاه و زندگی آرام، با چمداني در دست از خانه خارج و در این ایستگاه از خانواده جدا شد و در سیاهی شب و پنهانی در هوایی طوفانی سوار بر قایقی کوچک و نامطمئن و شکننده، از سواحل تاریک کشور یونان فاصله گرفت تا شاید پس از عبور از دریای خوفناک و مرگ‌آور مدیترانه، بتواند در سرزمینی دور از آب‌ها و اقیانوس‌ها نفس بکشد و برای همیشه در آرامش زندگی کند، اما غرش شدید رعد و برق و هجوم تندبادهای دلهره‌آور و امواج سهمگین... ... لبخندی تلخ بر لب جوان مي نشيند و خود را در ميان بيش از بیست هزار پناهجو از رنگ ها و نژادهای مختلف در سراسر جهان مي بيند که در ده سال گذشته در جست و جوي ثروت و خوشبختي و آسايش و زندگی بهتر در دياري دور از خاك و سرزمين مادري و در آرزوی دنیايی شاد و شیرین، می خواستند به سلامت از دریاها و اقیانوس های عمیق و غریب بگذرند و به سعادت برسند، اما در قایق های سبک و کوچکِ مالامال از مسافر، در دریای پرتلاطم مدیترانه غرق و مفقود شدند و مرگ غم انگیزشان داغ سنگینی بر دل خانواده هایشان گذاشت؛ خانواده هايي که هنوز هم چشم انتظار عزیزانشان هستند تا شاید روزی با سرمايه اي فراوان و دستي پر از شادي و قلبي سرشار از اميد و آرامش به خانه و به نزد آنان برگردند و...

0 0 3.8 K
ارسلان 0 تمام شده

ارسلان

۳ دی ۱۴۰۲

ارسلان،‌ توسط نامادری گرفتار اعتیاد می شود. فراز و نشیب های زیادی در زندگی دارد. به مرحله توهم می رسد. پدرش موضوع را فقط تحمل می کند. بالاخره ارسلان به زندگی بر می‌گردد. موضوع: آسیبهای اجتماعی، ریشه،نوع و تبعات آن.

0 0 0
نفس جهنم 20 تمام شده

نفس جهنم

۲۴ آذر ۱۴۰۲

رمان: نفس جهنم نویسنده: آلباتروس ژانر: جنایی، عاشقانه خلاصه: موتورسواری به محض عبور از کنار ماشین شخصی با نام فرزاد پیروز، خلافکاری که به شرزاد معروف است! سمتش تیراندازی می‌کند؛ اما موفق به کشتن شرزاد نمی‌شود. شرزاد با قسر در رفتن از آن ماجرا پیگیر موتورسوار می‌شود. افراد شرزاد با جستجو متوجه می‌شوند موتورسوار برخلاف تصورشان یک دختر است! شرزاد به قصد انتقام آن دختر را می‌دزدد و تلافی کارش را به روش خودش رویش پیاده می‌کند!

0 0 38.6 K
تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.