ژانر
جستجو در عناوین
تعداد کلمات
مرتب سازی براساس
فقط تمام شده ها
فقط داستان های در حال تایپ
0 در حال تایپ

"بازیکن شماره 666"

۷ آذر ۱۴۰۱

کل مردم توسط ارتش رباتیک اسیر میشوند...اما در همین زمان مذاکره ای بین انسانها و رباتها صورت میگیرد و بازی جدیدی شروع میشود. برنده بازی میتواند تصمیم بگیرد چه بلایی سر زمین بیاید،انسانها تصمیم دارند بعد از بردن بازی زمین را نجات بدهد و ربات ها میخواهند کره زمین را نابود کنند. "داور سوت را به صدا در اورد و توی بلندگو داد زد: بازیکن شماره 666 به همراه هم تیمی هایش وارد زمین بازی میشوند!"

0 0
پرواز 0 در حال تایپ

پرواز

۱۶ آبان ۱۴۰۱

حدود ۱۰ سال تو کار گرافیتی کردن در و دیوار های شهرم ؛ اتفاقات زیادی در حین گرافیتی برام رُخ داده ، از کتک کاری با بچه های قدیمی گرافیتی ، تا دستگیری . هرچقد جلو تر رفتم ی چیزایی و فهمیدم ، دربارش فکر کردم و طراحیش کردم ، هرچی که روم تاثیر گذاشت و ذهنم و مشغول کرد و کشیدم . "دیوار های شهر دیوار های مغز منن" . راستی ، به من میگن "ابر سیاه" و این داستان اولین "پرواز" منه .

1 0
جهنم مدرسه 1 در حال تایپ

جهنم مدرسه

۸ آبان ۱۴۰۱

داستان درباره ی یک پسر به نام امیر است. توجه : این اسکویید گیم 2 یعنی ایرانی است امیر در یک مدرسه است که...

0 0 1
رهاشده در تاریخ 0 در حال تایپ

رهاشده در تاریخ

۶ آبان ۱۴۰۱

جهانی پر از دلهره و ترس،خیابان ها پر از سایه های وحشت،موجوداتی که مردم و دولت ها نام انهارا سایه گزاشتنددر تاریکی شب پدیدار میشوندو با دندان های تیزشان سرهای انسان هارا جدا میکنند،میشنوی صدای خرخر نفس هایشان را زمانی که در تخت خواب خود خفته ای بوی خون و گوشت هایی از انسان ها که لابه لای دندان هایشان مانده تورا خفه میکند و باعث میشود بترسی حتی از سایه خودت. اما تویک انسانی و میترسی ولی من کیستم؟چرا من نمیترسم؟اما نه من هم میترسم اما نه از سایه ها من از صدای درونم میترسم من از تاریکی درونم وحشت دارم من از ضربان تند قلبم و صدای سوتی که در گوشم میپیچد وحشت دارم شاید من هم یک سایه هستم اما نمیدانم نه نشانی دارم نه نامی شاید به قول دوستم کلویی من رهاشده در تاریخ هستم و یا شاید کسی هستم که باید این کابوس ها و وحشت را در سرتاسر جهان به پایان برسانم نمیدانم؟ایا شما میدانید من کیستم؟

2 0 0
قرمز 2 در حال تایپ

قرمز

۱۴ شهریور ۱۴۰۱

تصور کنید درسالهای اوج جنگ سرد و درگیری شوروی و آمریکا در برلین ، یک جاسوس روس همراه با مدارک خیلی مهم توسط نیرو های آمریکایی شناسایی و دستگیر میشود . روس ها نیاز خیلی شدیدی به آن مدارک دارند . زیرا بودن یا نبودن حزب کمونیست در جایگاه اول کشور به این مدارک بستگی دارد . بودن یا نبودن مسئله این است ...

0 1 1.3 K
گرگ مغرور روباه لجباز 8 در حال تایپ

گرگ مغرور روباه لجباز

۲۹ تیر ۱۴۰۱

نفس راد ملقب به روباه ، که صاحب باند قاچاق در ایران است. کسی تاحالا چهره واقعیش را ندیده ، او تصمیم میگیرد بالاخره خودش را نشان دهد! و..... بقیه شو نمیگم رمان لو میره :)

4 26 6.6 K
دروگر سیاه (Black Reaper ) پیش نمایش 1 در حال تایپ

دروگر سیاه (Black Reaper ) پیش نمایش

۱۹ تیر ۱۴۰۱

داستان درباره زندگی پسری بی نام و نشون که به عنوان یه آدم کش بزرگ شده ، ولی بعد از شکست در یکی از ماموریتاش تصمیم میگیره مسیر جدیدی رو آغاز کنه و در طول این مسیر حوادث و خیانت های زیادی رو میبینه. آیا میتونه از همه ی اون ها به سلامت عبور کنه ؟ و یا تسلیم سرنوشت تلخش میشه؟

3 0 1.3 K
سالار شصتم 5 در حال تایپ

سالار شصتم

۶ تیر ۱۴۰۱

همسایه فضول که یک پیرزن بسیار ضعیف است تا کمر از پنجره خم شده تا در خانه ی همسایه ی خود را ببیند اول که متوجه می‌شود حمام خانه همسایه است می‌خواهد از کارش دست بردارد اما با دیدن مردی که در وان پر خون دارد استراحت می‌کند  شکه شده اول احتمال می‌دهد شاید خون نباشد اما با دیدن سر قطع شده‌ی ادمی بالای وان که قطره قطره خون می‌چکد از حال می‌رود و اینک با ما همراه باشید در جهنم سالار ○● شصتم•°•° لطفا بعد خوندن رمان نظر بدید چون خیلی دوست دارم نظراتتون بدونم و اگرم میخواید بام در ارتباط باشید @saraaa_134 این آیدی تلگرامم هست با تشکر از رفقای خوشمزم :M.SH

5 5 2.5 K
دروگر سیاه (Black Reaper ) فصل 1 1 در حال تایپ

دروگر سیاه (Black Reaper ) فصل 1

۵ تیر ۱۴۰۱

دوستان این متن اولیس و هنوز ویرایش نشده ، امیدوارم با نظراتتون من رو راهنمایی کنید

0 0 5.5 K
جاسوسان مرگ_جلد اول 7 در حال تایپ

جاسوسان مرگ_جلد اول

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

ساکورا در سازمان جاسوسی میاشا کار می کند، سازمان آنها همیشه با سازمان جاسوسی هیچاکو دشمن بوده. ساکورا وقتی کوچک تر بوده پدر و مادرش در جنگ با هیچاکو به قتل رسیده اند. ساکورا در کنار وظایف جاسوسی خود به دنبال قاتل پدر و مادرش نیز می گردد، اما در این بین با حقیقت عجیبی رو به‌ رو می شود...

1 0 766
جنگ بزرگ 5 در حال تایپ

جنگ بزرگ

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

احتمالا شما مجموعه پنج جلدی پرسی جکسون رو خونده این این کتاب ادامه اونه که شخصیت اصلی آن امگا فرمانده ۱۶ ساله ارتش عظیم هرج و مرج فرمانروای آسمان اول است او به دستور هرج و مرج با ویکی یکی از سربازان هرج و مرج به زمین فرستاده می شوند تا به پرسی جکسون و دوستانش کمک کنند تا با نظم برادر زاده هرج و مرج و کرونوس مقابله کنند آیا آنها آنقدری قوی خواهند بود که با دشمنانشان مقابله کنند (تمام حقوق این داستان متعلق به ریک ریوردان است)

1 0 2 K
پسری ناشناس قسمت ۲ 1 در حال تایپ

پسری ناشناس قسمت ۲

۱۸ بهمن ۱۴۰۰

قسمت دوم پسری ناشناس در این قسمت ماجراهای عجیبی میفتد و قسمت بعد هم عجیب تر

1 1 200
شوالیه سیاه (Black Knight) 0 در حال تایپ

شوالیه سیاه (Black Knight)

۲۱ دی ۱۴۰۰

داستان شوالیه ای که به خود لقب شوالیه سیاه را داده است و با هیولا ها میجنگد... / به زودی...

0 0 0
مافیای پاریس  (paris mafia) 0 در حال تایپ

مافیای پاریس (paris mafia)

۱۸ دی ۱۴۰۰

داستان چهار جوان فرانسوی است که تصمیم گرفتند وارد یک گروه مافیایی بشن اما اتفاقات بدی برایشان رخ میدهد... / به زودی ...

0 0 0
سحر اژدهای سرخ//Red Dragon Spell 0 در حال تایپ

سحر اژدهای سرخ//Red Dragon Spell

۱۰ آذر ۱۴۰۰

...میدونم دلتون لک زده برای یه داستان تخیلی درست و حسابی... پس از سال ها جنگ و مجاهدت، انسان ها توانستند شیاطین و موجودات خطرناک را به جهنم خودشان بازگردانند. خون دلاوران این سرزمین باعث شد بالاخره حکومت جهان بدست وارث بر حق آن یعنی "تیون" برسد، پس از آن مردم به خوبی و خوشی زندگی میکردند و اندک شیاطین و اجنه ای که مانده بودند خطری ایجاد نمیکردند. دوباره بازار یادگیری و آموزش سحر و ورد های پر کاربرد رواج یافت تا مردم جهان ملکین به همان روز های اولیه که انسان های برتر در آن دوران زندگی میکردند، برگردند. استفاده از عناصر طبیعت برای انجام کار های روزمره، جادو و جادوگری اما ممنوع بود. اما به فکر کسی هم خطور نمیکرد که روح برادر خائن پادشاه یعنی "دائگون" هنوز در تسخیر جادوگر سیاه و پلید "آراگوک" بود. بالاخره اتفاقی که هیچ کس منتظرش نبود افتاد.

1 0
تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.