ژانر
جستجو در عناوین
تعداد کلمات
مرتب سازی براساس
فقط تمام شده ها
فقط داستان های در حال تایپ
گناه یک طراحی 0 در حال تایپ

گناه یک طراحی

۲۲ تیر ۱۴۰۱

میدانی؟ فرشته هایی که من دیده ام همه خوب نیستند! شیاطینی که دیده ام همه گناهکار نیستند. انسانهای دروغ گو زیادند و به دلیل خوشی خود همه چیز را پنهان میکنند!اما همه ی انسانها هم بد نیستند! من نه فرشته هستم نه شیطان و نه انسان! من موجودی در عمق صفحه ی سفیدی هستم که تو آن را طراحی مینامی! من اثر یک هنرمند هستم! شاید زنده بودن طراحی ها شگفت انگیز به نظر بیاید! ولی دوست من اوعضاع اینجا درون این سفیدی و سیاهی ها چندان خوب نیست! من موجود شگفت انگیزی هستم که از چند خط تشکیل شده و حال دارد برای زنده ماندن بال بال میزند! من از پاک کن هایی که باعث مرگم میشوند فرار میکنم و همیشه در حال پنهان شدن از خطرات هستم! من نامی ندارم و نام خالق خود را هم نمیدانم!حتی نمیدانم برای چه زنده هستم! من یک طراحی هستم. به زندگی من خوش اومدی انسان!

0 0 0
عمارت نفرین شده 0 در حال تایپ

عمارت نفرین شده

۱۸ تیر ۱۴۰۱

هیولاها موجودات عجیبی هستند! غیر قابل اعتماد و همچنین غیر قابل پیشبینی! موجوداتی که نمیدانی قصد کمک به تو را دارند یا نابود کردنت! ابیگیل میتواند به یکی از این موجودات نفرت انگیز اعتماد کند؟ در حال حاضر اعتماد کردن میتواند عواقب وحشتناکی داشته باشد! ولی او چگونه میتواند تنها درون این عمارت پر از هیولا دنبال سرنخ معما های داخل سر کوچکش بگردد؟ اعتماد به یکی از آن موجودات میتواند موجب چه اتفاقاتی بشود؟ زمان دارد به سرعت نور میگذرد و او باید انتخاب کند کدام سرنوشت را میپزیرد!

0 0 0
تاس برزخ༶⋆˙⊹ 0 در حال تایپ

تاس برزخ༶⋆˙⊹

۷ تیر ۱۴۰۱

من کار درست رو انجام دادم، ولی دارم بخاطرش تقاص پس میدم.. هفته هاست که توی برزخ گیر افتادم.. ممکنه استحقاق این تنبیه رو داشته باشم ولی باید برگردم! ".⋆。˙‧̍̊。˙...... مادلین قهرمان نیست، اما خوب بلده نقش بازی کنه حتی زمانی که تنها امیدش یه تاس و چندتا گناه کار مثل خودشه

0 0 0
الفبای وحشت 0 در حال تایپ

الفبای وحشت

۵ تیر ۱۴۰۱

آنا بچه ای با خوصوصیات خارق العاده خودش است که با پا گذاشتن به یک مدرسه ی متروکه زندگیش تغییر میکند. حالا آنا باید دنبال راه برگشت به خانه و فرار از دست موجودات عجیبو غریب و شگفت انگیزی باشد! موجوداتی به نام الفبا!

0 0 0
عشق افسون شده ماه 0 در حال تایپ

عشق افسون شده ماه

۴ تیر ۱۴۰۱

می خوام یک قصه خاص و متفاوت رو براتون تعریف کنم ? قصه عشق میان انسان و الهه ماه ?? عشقی که آتشش را ماه در قلبمان انداخت و همان ماه طلسم کرد و باعث شد مانند خاکستر های آتش عاقبتش سیاهی و تباهی باشد آری این قصه افسون شده ماه است ?? قصه عشق من و دیانا قربانی روشنایی ماه است??

0 0 0
کریس واتسون و زندگی جدید 0 در حال تایپ

کریس واتسون و زندگی جدید

۲۶ خرداد ۱۴۰۱

دور بودن از خانه ترسناک است ، نه ؟؟ خب این اتفاق برای کریس واتسون و دوستانش افتاد. آنها طی اتفاقی ناگوار وارد جهان دیگری این شدند. جهانی متفاوت با آدم هایی متفاوت. حالا آنها با چالش های زیادی در این جهان رو به رو هستند.

0 0
نبرد بهشت 2 تمام شده

نبرد بهشت

۲۱ خرداد ۱۴۰۱

این داستانِ بزرگترین نبرد بین خیر و شر است. نبردی که بنیاد باور و ایمان انسان ها را شکل داد. اولین نبرد آفرینش. جنگ بزرگ بین فرشتگان شورشی به رهبری لوسیفر که آن زمان هِلِل نام داشت و فرشتگانِ وفادارِ تحت فرمان میکاییل. این داستان تنها درآمد و داستانی تخیلی از نبرد خیر و شر در بهشت است و هیچ پیوند و رابطه ای با آموزه ها و اعتقادات دینی و مذهبی ندارد.

0 0 2 K
مضحک(absurd) 2 در حال تایپ

مضحک(absurd)

۱۶ خرداد ۱۴۰۱

[مُضحکه ای دَر درندَشت.] _یِک 'هیچ' عَظیم بودم.کَسی که بُزرگتَرین آرزویَش بُوسیدنِ زهرِ لَبانَت و کآم گِرفتن از مَرگ بُود!._

0 5 747
در حصار مرگ 0 در حال تایپ

در حصار مرگ

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

من مرگم و تو زندگی ....... من تاریکی هستم و تو روشنایی.... من نفرتم و تو عشق........ نمیخوام بهت صدمه بزنم .... +قرار نیست بهونه ای برای زندگیت باشم لعنتی ....درافتادن با من یعنی مرگ .بهت رحم نمیکنم . + شکست نمیخورم .... تو مغروری .....یک احمق .....چرا بیخیال نمیشی؟....درسته که من و تو متفاوت هستیم اما هر دو ما یک شباهت داریم.......هر دو قلب هایی از جنس شیشه داریم . میخوام هر طور که شده مراقب اون قلب شیشه ای باشم....پس..... زندگی در حصار مرگ اسیر شو!

0 0 0
جنگ بزرگ 5 در حال تایپ

جنگ بزرگ

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

احتمالا شما مجموعه پنج جلدی پرسی جکسون رو خونده این این کتاب ادامه اونه که شخصیت اصلی آن امگا فرمانده ۱۶ ساله ارتش عظیم هرج و مرج فرمانروای آسمان اول است او به دستور هرج و مرج با ویکی یکی از سربازان هرج و مرج به زمین فرستاده می شوند تا به پرسی جکسون و دوستانش کمک کنند تا با نظم برادر زاده هرج و مرج و کرونوس مقابله کنند آیا آنها آنقدری قوی خواهند بود که با دشمنانشان مقابله کنند (تمام حقوق این داستان متعلق به ریک ریوردان است)

1 0 2 K
پسری ناشناس قسمت ۲ 1 در حال تایپ

پسری ناشناس قسمت ۲

۱۸ بهمن ۱۴۰۰

قسمت دوم پسری ناشناس در این قسمت ماجراهای عجیبی میفتد و قسمت بعد هم عجیب تر

1 1 200
اجتماعی 1 در حال تایپ

اجتماعی

۱۶ بهمن ۱۴۰۰

از یک تصادف در این داستان ذکر میشه که شخصی داخل اون ماشینه یه تهمتی به اون کودک کار میزنه و جلوتر که میره یه تهمت دیگه به عنوان دزدی به یک پسر کودک کار میزنن که آخر بار اون مرده متوجه میشه که اشتباه کرد و دزد اون پسر نیست

0 3 630
پسری ناشناس 1 در حال تایپ

پسری ناشناس

۱۶ بهمن ۱۴۰۰

موضوع داستان راجب پسری هست که پدرشان به مسافرت رفته و مادرش مریض است و بعد اتفاقات ناگواری می افتد و آن پسر هم درگیر آنها میشود.

2 3 133
دارک وب ( فضای تاریک ) 0 در حال تایپ

دارک وب ( فضای تاریک )

۱۷ دی ۱۴۰۰

شخصی قربانی فضای تاریک اینترنت شده و پس از اون تصمیم به نابودی این فضای تاریک میشود... / به زودی

0 0
کیمیاگر 0 در حال تایپ

کیمیاگر

۱۷ دی ۱۴۰۰

کیمیاگری که دنبال جاودانگی است ولی اتفاقات زیادی براش رخ میدهد... / به زودی

0 0
تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.