ژانر
جستجو در عناوین
تعداد کلمات
مرتب سازی براساس
فقط تمام شده ها
فقط داستان های در حال تایپ
خنزرپنزرهای ذهن 8 در حال تایپ

خنزرپنزرهای ذهن

۵ اسفند ۱۴۰۲

"خنزرپنزرهایی که گاهی اوقات ذهنمو میجوعه!" _هر فصل یه یکی از نوشته های تاریکمه. _و آره ممنون میشم نظر بدین :>!.

4 18 2.2 K
سمبل تاریکی 126 تمام شده

سمبل تاریکی

۴ مهر ۱۴۰۲

رمان: سمبل تاریکی نویسنده: آلباتروس اتفاقاتی که آیسان رو در محاصره خودشون قرار داده بودن، اون رو وادار می‌کنن تا بیشتر راجع‌به دنیایی که جز گذشت شب و روز، چیز دیگه‌ای از اون ندیده بود، تحقیق کنه. جهانی که متوجه شده بود، هیچ شباهتی به اون تصویری که در ذهن داشت، نداره. این دنیا تاریک‌تر از حد تصورش بود. آیسان به پیشنهاد یکی از دوست‌هاش تصمیم می‌گیره در کلبه‌های جنگلی مشغول به کار بشه؛ ولی زمان زیادی نمی‌گذره که می‌فهمه توی این جنگل یک چیزی درست نیست و افرادی از کلبه‌ها به طرز عجیبی ناپدید میشن!

0 0 69.8 K
آستامینا (ASTAMINA) 11 تمام شده

آستامینا (ASTAMINA)

۲۴ تیر ۱۴۰۱

به نام خدا داستانی از یک سرزمین...

7 17 8.3 K
بمب رنگ 4 تمام شده

بمب رنگ

۱۳ دی ۱۴۰۱

الیوت پسر جوانی که دچار مریضیی شده است در حال دست و پنجه نرم کردن با مریضی است و سعی می کند با موسقی مریضی را از خود دور کند . البته اگر واقعا مریض باشد

5 11 879
عاشقی در شرق 4 در حال تایپ

عاشقی در شرق

۲۵ آذر ۱۴۰۱

اولین باری که دیدمش زیبایی و شهوت را در درونش احساس کردم صحرا برایم دریا...... روزگار تلخم شیرین........ شد......

5 7 15.2 K
ذهن ما انگیزه ها و خواسته ها 3 در حال تایپ

ذهن ما انگیزه ها و خواسته ها

۶ مرداد ۱۴۰۱

ذهن ما بهترین و در عین حال ترسناک بخش وجود ما ، جایی که تخیل در آن شکل میگیرد. تخیل به ما هدف میدهد ، هدف به ما انگیزه میدهد ، انگیزه به ما اراده میدهد و در نهایت اراده به ما قدرت انجام کار ها برای رسیدن به اهدافمان را میدهد ، که همه آنها با یک جرقه در ذهن ما ایجاد میشود. ارتباط بین ذهن ما و خود ما چیز بسیار عجیبی است ، در حالی که به نظر می رسد هیچ ارتباطی با هم ندارند این دو به طرز فوق العاده ای ارتباط محکمی با یکدیگر دارند که به ما یاد آوری میکند ، که افکار ما چه خوب و چه بد به طور مستقیم و غیر مستقیم بر ما و رفتار ما تاثیر میگذارند و در عین حال رفتار ما نیز بر افکار ما تاثیر میگذارد و برای همین همیشه باید تعادل را در بین افکار و رفتار نگه داشت و به آینده ای بهتر امید داشت. و تنها یک چیز است که دسترسی به امید را غیرممکن می‌سازد: ترس از باخت.

0 4 3.5 K
برزخ عشق 1 در حال تایپ

برزخ عشق

۱۳ آبان ۱۴۰۰

خلاصه:عشق چیست؟ چه کسی عاشق واقعی است؟ دوست داشتن چیست!؟ چه کسی دوستار حقیقی است؟! دختری که در میان آتش عشق ذره ذره میسوزد و خاکستر میشود! مقدمه:چشمانت راز آتش بود. در التهاب قلب ویران شده ام و لبانت چون دشنه ای سوزان که مرهم تمام زخم های قبل از تو با من بود ! و آنقدر با آتش دوست داشتن و عطر تنت زندگی کرده ام که همه چیز را از یاد برده ام جز تو و حالا دیگر هراسی ندارم از این همه سوختن از این همه زخم و خاکسترِ خاطراتی که از من و تو به جای خواهد ماند.  

1 0 289
حکایات مکافات 15 تمام شده

حکایات مکافات

۱۹ دی ۱۴۰۲

حکایات مکافات مجموعه ایست فولکلور از افسانه ها و داستانهای کوتاه و آمیخته بر طنز که سینه به سینه نقل قول گردیده و حاوی پند هایی است ارزشمند .

3 0 15.5 K
متینیکا 1 در حال تایپ

متینیکا

۱۱ مهر ۱۴۰۱

داستان در مورد نیکا فلاحی که در داستان قلب چوبی ۱۹ سالشه و متین امینی که در داستان قلب چوبی ۲۲ سالشه است. در ادامه با موضوع داستان بیشتر آشنا میشوید یک روز متین... .

0 1 306
روزانه 7 تمام شده

روزانه

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

پرونده های سابقا محرمانه از روزنوشت های فردی که دیگر در میان مانیست . ویراست نشده. اسامی بابت احترام به حریم خصوصی افراد, با کارکردشان جایگزین شده و در (پرانتز) مشخص شده اند. با هر نام که دوست داشتید جایگزین کنید.

2 2 5 K
کبوتر سرخ 13 تمام شده

کبوتر سرخ

۳ مهر ۱۴۰۲

نویسنده: آلباتروس "جلد دوم تا تلافی" گیتا و احسان پس از گذراندن روزهای تاریک زندگی برای درمان وارد سازمان‌هایی می‌شوند. حال گیتایی که در قلب شیشه‌ای و کدرش جز کینه و حرص احساس دیگری نسبت به جنس مخالف ندارد، با روان‌پزشکی مواجه می‌شود که خود یک مرد است!

1 0 62.3 K
فصل زرد عشق 32 تمام شده

فصل زرد عشق

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

رمان فصل زرد عشق رمانی با ژانر عاشقانه است. رمان فصل زردعشق روایت زندگی دختری به اسم ترمه است که تحت الشعاع یک رقابت تلخ قرار می گیرد و با ظلمی که در حقش می شود مسیر زندگی اش تغییر می کند.این رمان در سه زمان سال 1۳۵۷ ، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ روایت می‌شود که زندگی خاندان ماهان را در بر می گیرد و اتفاقات مختلف ، شخصیت های رمان را درگیر می‌کند.

0 2 40.3 K
سر آغاز یک امپراطوری 11 در حال تایپ

سر آغاز یک امپراطوری

۱۶ بهمن ۱۴۰۲

خاندانی قدیمی که بدلیل شجره نامه گسترده ،دلاوری در جنگ ها و همچنین خدمات بسیار به کشور به دستور پادشاه کاوه اول به عنوان حاکمان محلی منطقه ای در شمال شرقی کشور انتخاب شدند این سرزمین بعدها بدلیل مشکلات و جنگ های داخلی از کشور جدا شد و استقلال خود را اعلام کرد تا زمانی که....

6 6 8.1 K
چرا در چهار سالگی من؟ 7 تمام شده

چرا در چهار سالگی من؟

۱۳ بهمن ۱۴۰۱

اگر دو نفر از هم جدا شوند. فقط خودشان صدمه میخورند؟ یا...درواقع در کنار حس غم شادی بیکرانی دارند؟ ممکن است به چند نفر دیگر صدمه بزنند؟ داستان زندگی دختر بچه ای که بعد از مرگش تصمیم گرفته سفره دلش را باز کند...امل دیر شده فقط من و تو حرف هایش را میشنویم.

1 6 2.4 K
تو کیستی؟ 14 تمام شده

تو کیستی؟

۱۹ آبان ۱۴۰۱

عموی سپهر یک نقاش حرفیه ای هست که نیازمند یک دستیار است ... سپهر هم از شناخت قبلی که از نقاشی های حنا داره این کارو بهش پیشنهاد میده ولی حنا این کارو به شرطی قبول میکنه که......!

1 3 12.7 K
تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.