ژانر
جستجو در عناوین
تعداد کلمات
مرتب سازی براساس
فقط تمام شده ها
فقط داستان های در حال تایپ
ارغوانم 10 تمام شده

ارغوانم

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

دوست عزیزم این داستان دختریه که شب ها دست به قلم میشود و از شخصی ک در زندگیش هست مینویسد

0 8 603
قتل بی منطق 0 در حال تایپ

قتل بی منطق

۱۱ اسفند ۱۴۰۲

داستان انسانی که در کلنجار با خود و زندگی درگیر قتلی ناخوسته میشود

0 0 0
خنجر و زنبق 6 در حال تایپ

خنجر و زنبق

۷ اسفند ۱۴۰۲

قاتل مخصوص ملکه ی کشور هالاداس، بعد از انجام ماموریتی به دستور ملکه، از طرف شاهدخت با خبر می‌شود که مرتکب خطای بزرگ و برگشت‌ناپذیری شده که باید برای مقابله با عواقبش، خودش را به دل خطر بیاندازد و حتی به شخص ملکه هم خیانت کند... .

0 0 5.9 K
آمد . 1 تمام شده

آمد .

۶ اسفند ۱۴۰۲

آمد ، ماند ، رفت.

0 0 23
ژولین . نه ، رقیه . عزیزم 3 در حال تایپ

ژولین . نه ، رقیه . عزیزم

۶ اسفند ۱۴۰۲

این داستان زندگی ژولینِ . نه ، رقیه . عزیزم داستانی در چندین داستان کو تاه از زندگی اما در دورانی پر از تعقیرات اما تا از گذشته ندانی حال را نخواهی فهمید از آن چیزی پس بخوان ( ژولین . عزیزم )

0 0 648
خنزرپنزرهای ذهن 8 در حال تایپ

خنزرپنزرهای ذهن

۵ اسفند ۱۴۰۲

"خنزرپنزرهایی که گاهی اوقات ذهنمو میجوعه!" _هر فصل یه یکی از نوشته های تاریکمه. _و آره ممنون میشم نظر بدین :>!.

4 18 2.2 K
مجموعه داستان های کوتاه 3 تمام شده

مجموعه داستان های کوتاه

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

تمام داستان های کوتاه ، اشعار یا دلنوشته ها در این مجموعه بارگزاری میشود ‌.

0 1 130
یک استکان چای 1 در حال تایپ

یک استکان چای

۲۶ بهمن ۱۴۰۲

همانطور که به طرف آشپزخانه می‌رفتم، گفتم:« به نظر من، دنیا هنوز هم جای زندگیه» صدایش را کمی بلند تر کرد تا بشنوم:«منظورت زنده بودنه؟» _«زنده بودن هم بخش اصلی زندگیه»

0 0 724
پرواز 1 تمام شده

پرواز

۱۳ بهمن ۱۴۰۲

داستان در مورد لحظه ای خاص برای یک عقاب جوان است

0 0 1
ژولین . عزیزم 12 تمام شده

ژولین . عزیزم

۲۶ دی ۱۴۰۲

این داستان زندگی ژولین داستانی در چندین داستان کو تاه از زندگی از خوشی های کودکانه تا غم های کودکانه ...

1 3 3.1 K
دیوارهای بی نهایت 2 تمام شده

دیوارهای بی نهایت

۸ دی ۱۴۰۲

پلک می زنم. چشمانم تار می شود. از میان هاله هایی که به سختی از هم تشخیصشان می دهم، جانوری کوچک را می بینم که از زیر در خودش را به داخل می کشد و به طرفم می آید. زیبا است و در عین حال منفور. شبیه روباه است، ولی چشمان سفیدی دارد که هیچ کجا شبیهش را ندیده ام. به چشمان خالی اش چشم می دوزم و بی اختیار دستم را به سمت سرش می برم. به محض اینکه صورتش را لمس می کنم، قلبم تیر می کشد؛ گویی آن جانور، پنجه هایش را با قدرت درون دهلیزهایم فرو کرده است.

0 1 942
 سمفونی شگفت‌انگیز شب و شیدایی 1 تمام شده

سمفونی شگفت‌انگیز شب و شیدایی

۵ دی ۱۴۰۲

... اتفاقات ترس‌آور و تکان‌دهنده‌ای در مقابل دیدگان پسرجوان به نمایش درمی‌آید و روزی را به یاد می‌آورد که به‌ قصد مهاجرت و رسیدن به موقعیت مناسب و رفاه و زندگی آرام، با چمداني در دست از خانه خارج و در این ایستگاه از خانواده جدا شد و در سیاهی شب و پنهانی در هوایی طوفانی سوار بر قایقی کوچک و نامطمئن و شکننده، از سواحل تاریک کشور یونان فاصله گرفت تا شاید پس از عبور از دریای خوفناک و مرگ‌آور مدیترانه، بتواند در سرزمینی دور از آب‌ها و اقیانوس‌ها نفس بکشد و برای همیشه در آرامش زندگی کند، اما غرش شدید رعد و برق و هجوم تندبادهای دلهره‌آور و امواج سهمگین... ... لبخندی تلخ بر لب جوان مي نشيند و خود را در ميان بيش از بیست هزار پناهجو از رنگ ها و نژادهای مختلف در سراسر جهان مي بيند که در ده سال گذشته در جست و جوي ثروت و خوشبختي و آسايش و زندگی بهتر در دياري دور از خاك و سرزمين مادري و در آرزوی دنیايی شاد و شیرین، می خواستند به سلامت از دریاها و اقیانوس های عمیق و غریب بگذرند و به سعادت برسند، اما در قایق های سبک و کوچکِ مالامال از مسافر، در دریای پرتلاطم مدیترانه غرق و مفقود شدند و مرگ غم انگیزشان داغ سنگینی بر دل خانواده هایشان گذاشت؛ خانواده هايي که هنوز هم چشم انتظار عزیزانشان هستند تا شاید روزی با سرمايه اي فراوان و دستي پر از شادي و قلبي سرشار از اميد و آرامش به خانه و به نزد آنان برگردند و...

0 0 3.8 K
سنگ های والینورز 11 در حال تایپ

سنگ های والینورز

۵ دی ۱۴۰۲

14 سنگ برای جاودانگی 14 ماهیت برای نظم دادن 14 قدرت برای فرمانروایی 14 اراده برای پیش رفتن 14 موحبت برای یاری کردن 14 نفرین برای نابود کردن 14 سنگ والینورز برای کنترل کردن 14 داستان برای تعریف شدن این است داستان سنگ های آسمانی و داستان های پیرامون آن. اسپین افی بر داستان ارباب تاریکی که به نحوه به وجود آمدن سنگ های والینورز و داستان های پیرامون آنها می پردازد.

7 6 22.2 K
ارسلان 0 تمام شده

ارسلان

۳ دی ۱۴۰۲

ارسلان،‌ توسط نامادری گرفتار اعتیاد می شود. فراز و نشیب های زیادی در زندگی دارد. به مرحله توهم می رسد. پدرش موضوع را فقط تحمل می کند. بالاخره ارسلان به زندگی بر می‌گردد. موضوع: آسیبهای اجتماعی، ریشه،نوع و تبعات آن.

0 0 0
پادشاه خودخواه 0 در حال تایپ

پادشاه خودخواه

۱۵ آذر ۱۴۰۲

داستانی برای سرگرمی

0 0
تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.