ژانر
جستجو در عناوین
تعداد کلمات
مرتب سازی براساس
فقط تمام شده ها
فقط داستان های در حال تایپ
بخت سوخته 72 تمام شده

بخت سوخته

۳ مهر ۱۴۰۲

نویسنده: آلباتروس ... آن اتفاق، همان اتفاقی که نباید می‌افتاد و افتاد، همانی که باعث مرگ یکیشان شد، ظاهراً حادثه‌ای بیش نبود؛ اما چه کسی دید؟ چه کسی زوزه‌های چشمان پلید را شنید؟ که پوزخندهای مرموز پشت این حادثه را دید؟ باور بر این بود که دیگر تمام شده، دیگر نزاعی نخواهد بود؛ ولی آن اتفاق شروع دوره جدید بازی بود، بازی‌ که مرحله به مرحله‌اش با نفرت بنا شد و منجر به مرگ او و برافراشته شدن پرچم فراق بر روی قله عشق شد!

0 0 109.7 K
کبوتر سرخ 13 تمام شده

کبوتر سرخ

۳ مهر ۱۴۰۲

نویسنده: آلباتروس "جلد دوم تا تلافی" گیتا و احسان پس از گذراندن روزهای تاریک زندگی برای درمان وارد سازمان‌هایی می‌شوند. حال گیتایی که در قلب شیشه‌ای و کدرش جز کینه و حرص احساس دیگری نسبت به جنس مخالف ندارد، با روان‌پزشکی مواجه می‌شود که خود یک مرد است!

1 0 62.3 K
تا تلافی 18 تمام شده

تا تلافی

۳ مهر ۱۴۰۲

نویسنده: آلباتروس ... شقایق به شدت از ازدواج با احسان ناراضیه و دوستش، گیتا، سعی می‌کنه تا کمکش کنه و به‌دنبال مدرکیه تا این مردِ به ظاهر آشنا رو از زندگی شقایق دور کنه. بعدها متوجه میشه احسان نیک‌نام دچار اختلال روانیه و همین بهونه‌ای میشه تا احسان رو لو بده و اون رو به تیمارستان ببرن؛ ولی احسان با فرار از اون‌جا در پی انتقام از گیتا می‌افته!

0 0 31.6 K
قند و نبات 10 تمام شده

قند و نبات

۳ مهر ۱۴۰۲

نویسنده: آلباتروس "جلد دوم انقضای عشقمان" پس از این‌که ماجرای آریا و آرام تموم شد، هر کس پی زندگی آروم خودش رفت. بین لیام و لیدا، دیگه اثری از عشق نبود؛ ولی... . لیدا با حضور کسی که سال‌ها اون رو ندیده بود، جا می‌خوره. کسی که مسیر زندگیش رو عوض می‌کنه. شاید هم عشق رو بهش هدیه میده که زندگیش بوی طراوت رو به خودش می‌گیره. کسی که عشق نوجوانیش نیست؛ ولی... .

0 0 47.1 K
انقضای عشقمان 53 تمام شده

انقضای عشقمان

۳ مهر ۱۴۰۲

نویسنده: آلباتروس سوت شروع زمانی زده میشه که آزمایش لیام چیزی رو اثبات می‌کنه که نباید بکنه! از تمام افراد خونواده‌اش از جمله عشق بچگیش طرد میشه و با شخصی آشنا میشه که نباید بشه! حالا تمام این نبایدها بعد هشت سال چهره واقعی خودشون رو نشون میدن. چهره‌ای که باعث میشه لیام و لیدا وارد ماجرایی که ریشه‌اش قدمت چندین ساله داره، بشن.

0 0 27.6 K
جهان 0 تمام شده

جهان

۱ مهر ۱۴۰۲

چرا جهان ساخته شده

0 0 0
نوجوان باش be a teenager 10 در حال تایپ

نوجوان باش be a teenager

۳۰ شهریور ۱۴۰۲

همیشه میگن نوجوانی دوره خیلی سختیه اما دوره شکوفایی انسان هست. اما هیچ وقت نمیگن چطور باید با سختی ها مبارزه کنیم . همه عادت کردن حرف های نسل های قبل رو به نسل دیگه منتقل کنن. اما آیا تا حالا به اون فکر کردن که چقدر اون حرف درسته و بعد از تحلیل به نسل دیگه منتقل کنن ؟

17 52 7.5 K
آلتیا 1 در حال تایپ

آلتیا

۳۰ شهریور ۱۴۰۲

DNA, Time and Parallel Worlds : Book 1 - Althea در شهر “آرل” فرانسه دختری به نام آلتیا همراه با مادرش، ماریا زندگی می‌کند. سلسه اتفاقات مرموزی زندگی آنها را تغییر می‌دهد. آیا مادرش درمورد گذشته‌شان دروغ گفته؟ چه رازی را پنهان می‌کند؟ شاید هم آلتیا برای انکار بیماری‌اش به توهمات بی‌اساسش متوصل شده... اما هربار اتفاقی جدید، او را به سمت معمایی بزرگتر و پیچیده‌تر راهنمایی می‌کند. معمایی که شاید راز بزرگی در آن نهفته‌ است…

1 1 1.1 K
فرا تر از یقین : معما 1 در حال تایپ

فرا تر از یقین : معما

۳۰ شهریور ۱۴۰۲

دستی بر موهای سیاهش کشید. چشمان آبی آیینه مانندش تصویر شهر پر آشوب را منعکس می کرد.پرونده پیچیده ای بود.پرونده ای که گذشته را به حال وصل می کرد. گذشته ای گیج کننده و خطرناک...

0 0 232
پراو (یا دنیای سیاه کهن) 1 در حال تایپ

پراو (یا دنیای سیاه کهن)

۲۶ شهریور ۱۴۰۲

پراو، آخرین نوآوری بشریت. هوش مصنوعی‌ای که به جای شما انتخاب می‌کند و تصمیم می‌گیرد. بهار، دختری که سراسر زندگی‌اش را با تردید سر کرده و همیشه در انتخاب عاجز بوده، با سازمانی روبرو می‌شود که راه چاره‌ای پیش پایش گذاشته. سیستمی که بر اساس شخصیتش تصمیم می‌گیرد که چه انتخابی برایش بهتر است و علاقه‌مندی‌هایش را شناسایی می‌کند.

0 0 1.8 K
مدل مغرورم 1 تمام شده

مدل مغرورم

۲۶ شهریور ۱۴۰۲

سلدا مدل معروف با چشمان افسانه ای انسانی سردو مغرور ک با ورود ارسین ب زندگی باز میگردد.

0 0 173
دژاوو : جنایت در سیرک 2 در حال تایپ

دژاوو : جنایت در سیرک

۲۳ شهریور ۱۴۰۲

من کارآگاه "رابینسون دی هاواک" هستم.مثل تمام کار آگاه ها هدفم پیدا کردن مجرمان واقعی و تحویل اونا به قانون هست.ولی یک تفاوت عمده با خیلی ها دارم من قبل از اینکه حادثه ای یا اتفاق مهمی رخ بده اونو بصورت رمزنگاری شده و نمادگرایی شده تو خواب میبینم بعد از رمزگشایی اون خواب توسط دوست وهمکارم "تونی نایجل" میتونم تا "حدودی!"اون اتفاق رو پیش بینی کنم...

0 0 939
نحس ترین روز  1313/1/13 1 در حال تایپ

نحس ترین روز 1313/1/13

۲۲ شهریور ۱۴۰۲

تاریخ1313/1/13 میلادی به عنوان نحس ترین روز در تاریخ ثبت شده در این تاریخ سه عدد سیزده وجود دارد و مجموع اعداد این تاریخ باز هم میشود عدد سیزده: 1+3+1+3+1+1+3=13 . طبق گفته پیشگویی فردی بسیار مهم به نام "ورون ماستر"در سال 1310میلادی در تاریخ "نحس ترین روز"، کره زمین از مدار گردش خود خارج میشود و همین موضوع باعث رخ دادن فجایع طبیعی زنجیره واری خیلی زیادی میشود. اما مخترع و دانشمندی به نام" ادوین کنت میسون"مثل اکثریت مردم "نحسترین روز"خرافات پیش پا افتاده میداند تا که یک روزی ملاقاتی بین ادوین و ورون رخ میدهد و...

0 0 420
نبرد بی پایان 10 تمام شده

نبرد بی پایان

۲۲ شهریور ۱۴۰۲

جهان همیشه درگیر نبرد دو گانه ها بوده ، نور و تاریکی ، خوب و بد ، سرسبزی و خشکی و .‌‌.. در این داستان باهم به سفری از ابتدای جهان تا انتهای جهان خواهیم داشت و نگاهی به این جنگ ها می اندازیم . 》

0 0 7.2 K
افکار یک انسان 1 در حال تایپ

افکار یک انسان

۲۲ شهریور ۱۴۰۲

این نوشته ها افکار و احساسات من را در برمی‌گیرند. البته نه همه ی آنها را، فقط قسمتی از آنها که باعث شدن حس نوشتن در من بجوشد. وگرنه انسان پر ز عواطف ضد و نقیض در زندگی اش است که گاهی قابل بیان و توضیح نیستن و فقط وجود دارند تا در اعماق قلب و مغزمان ته نشین شوند.

0 0 56
تقویت مهارت های داستان نویسی جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.